• Pridajte sa k nám

Výhody intervalového tréningu

hiit intervalový tréning s vysokou intenzitou

Výhody intervalového tréningu

Žiadne prístroje

Na intervalový tréning nepotrebujete žiadne veľké bežiace pásy či lavičky so závažím, niekedy jednoducho poslúžia aj veci, ktoré máte bežne doma, alebo vám úplne postačí základná výbava na cvičenie.

Online cvičenie

Cvičiť môžete pokojne aj z pohodlia svojho domova. Pre niekoho s obmedzeným rozpočtom, alebo pre niekoho, kto sa tomu chce venovať len rekreačne je on-line cvičenie skvelá nová možnosť. Stránky ponúkajú možnosti výberu cvičenia, na ktorom sa môžete podieľať na diaľku z ľubovoľného miesta s pripojením na internet. Mnoho certifikovaných osobných trénerov ponúka virtuálne služby. Ak nie ste fitness začiatočník, ale potrebujete individuálnu pomoc, štruktúru a motiváciu, je to pre vás tá správna voľba. Po počiatočnej dohode s trénerom, že vám poskytne všetky cvičebné zostavy on-line a budete pracovať na vlastnú päsť môžete začať kedykoľvek.

Silový tréning

Silový tréning nielen podporuje rast svalov a fyzickej sily, ale tiež pomáha pri dlhodobom chudnutí tým, že zlepší váš metabolizmus. Je to nevyhnutná súčasť programu pre každého, bez ohľadu na pohlavie, vek, hmotnosť, alebo fyzickú zdatnosť. Silový tréning, a to najmä pre starších dospelých, môže zabrániť zraneniu a aj každodenné činnosti budú pre vás jednoduchšie.

Intervalový tréning s vysokou intenzitou

Schudnúť a dostať sa do formy v čo najkratšom čase? HIIT, alebo intervalový tréning s vysokou intenzitou zahŕňa intenzívnu prácu počas krátkych intervalov. HIIT pomáha stimulovať vyššiu spotrebu kyslíka, čo prospieva k spaľovaniu podstatne viac kalórií počas a aj po tréningu.

Funkčná spôsobilosť

Tieto cvičenia pozostávajú zo zložených pohybov, ktoré podporujú rovnováhu a celkovú funkčnosť a efektivitu pohybov, nielen pri cvičení ale aj pri každodenných činnostiach. Funkčné cvičenia sú napríklad: drepy, výpady, kliky a podobne.

Zdielaj: